تکصدا

سایت بزرگ تکصدا دات بلاگ

تکصدا

سایت بزرگ تکصدا دات بلاگ

(وب سایت بزرگ تکصدا دات بلاگ) جلوه دیگری از موسیقی را به شما نشان خواهد داد، ما به شما این قول را میدهیم که غافلگیر شوید کافیست دوستانه کنار ما باشید. (سایت بزرگ تکصدا دات بلاگ | takseda.blog.ir)

آکورد گیتار آهنگ گذشته ها احسان خواجه امیری

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۵ ب.ظ

آکورد گذشته ها خواجه امیری

» نام اهنگ : گذشته ها
» نام ترانه سرا : حسین غیاثی
» نام آهنگساز : مهرداد نصرتی
» نام تنظیم کننده : هومن نامداری
» نام میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد
» نام خواننده : احسان خواجه امیری


این پست مقداری طولانی شده به همین جهت برای دیدن آکورد ها به ادامه مطلب بروید.

[Ab - Eb - Bbm - Fm] 2

Fm            Eb       Db                 Bbm         Cm              Ab                         Fm         

گذشته ها رو دوره کن روزای خوبمون گذشت ... یه شب از اون شبای خوب چرا دوباره برنگشت

Fm              Cm   Ab                Eb   Db               Bbm      Cm              Ab               Fm      

تمومِ خاطراتِ تو گذشته با مرور من ... بدون تو به شب رسید روزای سوتو کورِ من ، روزای سوتو کورِ من

Fm    Cm   Eb    -    Db -Db    -  Cm     Eb         Bbm               Db                Fm           

(بازم تو خوابِ من با من قدم بزن آرومو سر به زیر ... میمیرم از غمو بیخود سراغمو از آدما نگیر) 2

[Ab - Eb - Bbm - Fm] 2

C                Db               Bbm                             F Ab           Fm                     

دوباره بی قراریو  دوباره گریه های من ... نمیدونم چرا به تو نمیرسه صدای من


Fm       Cm    -   Eb  Fm                   Cm Eb                            Bbm           Cm                 
Fm 

نگفته های قلبمو نمیدونم به کی بگم ... دلم همیشه روشنه  دوباره میرسیم به هم ، دوباره میرسیم به هم

بازم تو خوابِ من ...


کپی برداری با ذکر منبع مجاز است

منبع: تکصدا دات بلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی